P.O.DYREKTORA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY
W OLEŚNIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
GŁÓWNY KSIĘGOWY
W MIEJSKIM DOMU KULTURY W OLEŚNIE
Z SIEDZIBĄ W 46-300 OLESNO, UL. WIELKIE PRZEDMIEŚCIE 31
-
- Wymagania formalne/ niezbędne:
1) posiada obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
- a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o specjalności finanse i rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
( art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)
6) zna przepisy prawne: ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz inne przepisy prawne dotyczące funkcjonowania samorządowej instytucji kultury;
7) biegła obsługa komputera i znajomość programów komputerowych: księgowo-płacowych i fakturowania firmy Optima, programu Płatnik, obsługi bankowości elektronicznej, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych i in.
- Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w sektorze finansów publicznych oraz znajomość specyfiki pracy w instytucjach kultury;
2) doświadczenie w zarządzaniu;
3) umiejętność interpretowania przepisów;
4) samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku;
6) umiejętność pracy w zespole.
- Zakres obowiązków:
Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, zwanym dalej „głównym księgowym”, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:
1) prowadzenia rachunkowości jednostki;
2) wykonania dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonania wstępnej kontroli:
-zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
-kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych finansowych
( art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)
Do kompetencji i zadań Głównego Księgowego należy:
1) opracowywanie wspólnie z dyrektorem projektów planu finansowego MDK i nadzór nad jego realizacją,
2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
3) obsługa finansowo – księgowa MDK,
5) opracowywanie sprawozdań i analiz działalności finansowej MDK,
6) opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej,
7) czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,
8) prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej i przygotowanie w tym celu dokumentów finansowych oraz organizowanie ich w obiegu,
9) prowadzenie ksiąg i rozliczeń inwentaryzacyjnych,
10) obsługa płacowa, składniki i naliczenia związane z płacami,
12) zapewnienie właściwej realizacji przepisów w sprawie wynagrodzeń pracowników MDK,
14) dbanie pod względem finansowym o prawidłowość umów zawieranych przez Dyrektora działającego w imieniu MDK,
16) wyznaczanie osoby zastępującej dyrektora MDK w czasie jego nieobecności w pracy,
17) realizacja elektronicznych przelewów do rachunków, faktur i innych dokumentów,
18) współpraca z Regionalną Izba Obrachunkową, Izbą i Urzędami Skarbowymi oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
- Rodzaj zatrudnienia oraz warunki płacy:
- wymiar czasu pracy 5/8 etatu (25 godzin tygodniowo),
- umowa o pracę,
- praca w Biurze MDK,
- wynagrodzenie od 3200,00 zł brutto (wynagrodzenie zasadnicze oraz inne dodatki wynikające z przepisów prawa).
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (własnoręcznie podpisane);
- curriculum vitae (własnoręcznie podpisane);
- potwierdzenie przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
- potwierdzenie wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych i referencji;
- oryginał kwestionariusza osobowego (udostępniony na stronie internetowej MDK) – Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze;
- Oświadczenie kandydata – Załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze.
Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz własnoręcznym podpisem :
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejski Dom Kultury w Oleśnie z siedzibą w 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 31, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać w terminie od 01 kwietnia 2021 r. do 15 kwietnia 2021 r.
- Wymagane dokumenty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko GŁÓWNY KSIĘGOWY ” do Biura Miejskiego Domu Kultury w Oleśnie ul. Wielkie Przedmieście 31 w godzinach 8:00 – 16:00 lub przesłać pocztą na adres: Miejski Dom Kultury w Oleśnie, ul. Wielkie Przedmieście 31, 46-300 Olesno.
- Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych od kandydatów na wolne stanowisko pracy mija 15 kwietnia 2021r., decyduję data wpływu do Biura MDK.
- Dokumenty, które wpłyną do MDK w Oleśnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stornie internetowej MDK oraz Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
p.o. DYREKTORA
Miejskiego Domu Kultury w Oleśnie
dr Korneliusz wiatr
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY
- Administratorem danych osobowych jest Miejski Dom Kultury w Oleśnie z siedzibą w 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 31.
- Cel i podstawa prawna przetwarzania:
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracya będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnegob, natomiast inne dane, na podstawie zgodyc, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanied, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).,
- Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
- Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
- Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Powyższa zgoda może być sformułowana w następujący sposób: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Miejski Dom Kultury w Oleśnie przez okres najbliższych 3 miesięcy.”
- Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku gdy wyrażą Państwo zgodę na udział w kolejnych naborach pracowników nie dłużej niż 3 miesiące licząc od dnia złożenia oświadczenia.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od Administratora:
- dostępu do dotyczących go danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do usunięcia swoich danych osobowych
- prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00).
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
- Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod numerem telefonu: +48783812181 lub pod adresem e-mail: a.plaszewska@mdkolesno.pl
Więcej informacji oraz załączniki pod adresem: